Haziran 15, 2011

Sevdiğim Kadınlar-vol.1

Başlığı bulmakta oldukça zorlandım itiraf etmeliyim...












Fakat sonunda bu başlıkta karar kıldım çünkü bu başlık altında sadece moda ikonu olmuş kadınlar değil hayata yön vermeyi becerebilmiş kadınlar da göreceksiniz...

Bu genellemelerden sonra girişi dünyanın en çok kazanan ikinci mankeni,tarz sahibi başarılı bir kadın olan Kate Moss ile yapmaya karar verdim.Bu kadın benim idollerimden biridir ve Kate arşivimde oldukça kabarıktır.Şu dar alanda sadece belli bazı fotoğraf ve bilgileri yayınlamak imkanım olsa da her an tekrar karşınıza çıkabilir dikkatli olun :)

Her ne kadar özel hayatındaki istikrarsızlık ya da dibe vurma eğilimlerini beğenmiyor olsam da yine de kitleleri peşinden sürekleyebilen bir güce sahip.Peşinden pek çok ünlü markayı koşturan ve yıllarca bu dev markaların kampanya yüzü olan bu kadın bence mankenlik tarihinde farklı bir akım başlatmıştır...

O dönemlerde kıvrımlar ve upuzun bacaklar prim yapsa da Kate Moss çekik gözleri farklı görünümü ve standartların altındaki boy uzunluğu ile farklı bir bakış açısı getirmiştir...

Daha fazla bilgi vererek baymak istemiyorum ve mikrofonu fotoğraflarla Kate Moss'a bırakıyorum...İyi seyirler :)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder