Ağustos 05, 2011

Ninni...


Hiç yazmak istemiyorum...Bu blogu açtığımda hevesliydim baya.Ama sonrasında kendimi burayı canlı tutacak kadar enerjik hissetmiyorum...
Burası gerçekten yaşayan bir yer ve ciddi efor sarfetmek gerekli.Şunu da sevmiyorum; abuk sabuk, sırf okunmak, izlenmek adına saçma yorumlar bırakmak...Hiç bana göre değil.Ara sıra yazarım...Bazen uğrarım ama sıklıkla değil.Çünkü ben burayı tıklanma rekoru kırsın diye değil zevk aldığım şeylerden bahsedeyim diye yazdım...
Sinir bozucu...Şu durum : sen yorum bırakırsan o arkadaş da gelip senin blogunda yorum yazıyor.sonra sen uğramazsan asla geri gelmiyor...hmmmm düşünüyorum...
öyle bir şey istemiyorum ben yorum yazıyorum diye gelmesin kimse.sevmiyorsa okumasın beğenmiyorsa yorum bırakmasın istemiyorum...
Ben kendi kafama göre takılırım! birileri gelip yazsın diye kendimi kasamayacağım...
Başlığı spesifik bir blog tamam ama...Çok da spesifik olmak istemiyorum artık.bilin yani...Takılıp çıkacağım...Beni sevecekseniz böyle sevin :)

3 yorum:

  1. yazmasan da severiz biz! yazarsan daha çok severiz :D:D:D biz kim mi? ayh bilemiciiğim

    YanıtlaSil
  2. Aman boşver kafana göre takıl sen, birileri için yazmaya başladığın noktada zaten iş keyif almaktan çıkıyor mecburiyete dönüyor, sen kendi keyfin için gerçekten içinden geliyorsa yaz...
    2006'dan beri ben de blog tutuyorum ve kah kapatmayı düşündüm, kah blog aşkım depreşti her gün bir yazı girdim vs... böyle inişli çıkışlı bir ilişkimiz oldu ama kendimi mecbur etmedikçe blogdan daha çok keyif aldığımı gördüm, bu yüzden kafama göre takılıyorum ben :)
    Moskova'dan sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. blog gibi büyük bir özgürlüğü prangalara çevirmek saçma zaten. Düşünsene burası senin, istediğini yapabilirsin:)) Ben hep böyle diyorum kendime:))

    YanıtlaSil