Şubat 10, 2012

KUSMA KUŞU



Evet şu an da tam bu moddayım.Bir kaç zamandır bebek çalışması için mesai tüketiyoruz ama bunu öğrenmek için henüz çok erken hani derler ya dün bir bugün iki...
yok bugün 5 falan...
kendimi fake bulantıların içine attım.doğmamış bebek için kendime portakal suları falan sıktırıp,içiyorum sonra Aman tanrım bir yerde okumuştum gebeliğin ilk dönemlerinde portakal suyu çay kahve vs.düşüklere sebep olabilir nasıl unuttum diye korkuya kapılıyorum.Ama biliyorum hamile değilim öyle olsa hissederim.Amaaaan gerçi öyle yok hissetmiştim yok bu defa başarılı oldu gibi hissi kablel vukular silsilesinde değilim.
Sevgili gönül dostlarım aslında bundan bahsederek yazıma eksen kayması yaşatmak istemiyorum.MEvzum blogumun adı..Allah beni kahretmesin çok mu aramışım bu ismi.Ben ki iki gün birşeye uğraştıktan sonra üçüncü gün yüzüne bakmayan ayran gönül...şimdi de blogumun isminden ve moda ile ilgili şeyler yazmaktan sıkıldım.Artık kafama göre takılıp çıkacağım...
bugünkü mode:"alayına isyan"
öpüyore...

2 yorum: