Temmuz 06, 2011

Aşk Yaşıyorum

*Rococosh'a ithafen =)
Bu fıstıklar benim son zamanlarda aşk yaşadığım iki ojem...
Dore rengi olanı süslü püslü rococosh için keşfe çıktığımda bulmuştum :) Golden Rose 127 numara hemen kaptım kendime bir lame,bir dore

Bu resimdeki fıstık ise yeni yelken açtığım bir aşk hikayesi
Flormar-Ultra lasting 22 numara**fakat bu çok küçük bir dükkanda tesadüfen bulduğum bir ojeydi devamı geldi mi hala üretiliyor mu bilemiyorum ama ben yine de ne olur ne olmaz diyerek stoklarımı şişirdim :)
*gururstyle*




Fazla ahkam kesmek istemem çünkü oje profesörü falan değilim bu konuda gerçekten çok bilgili birçok blogger var.Ben nacizane fikrimi paylaşmak istedim yine de farklı düşüncesi olan varsa her türlü paylaşabilir :) *tevazustyle*

2 yorum:

  1. blogunn adına bayıldıımmm :))bundan sonra takipçinimm:)ojeleri de çook beğendim ayrıcaa:)

    YanıtlaSil
  2. tesekkürler fashionözge ben de sana uğruyorum zaman zaman her zaman :)

    YanıtlaSil