Temmuz 14, 2011

La isla Bonita

Haykırıyorum yetkililere, Dünya üzerinde resmi dil ispanyolca olsun, hadi bilemedin portekizce...efendim duyun lütfen sesimi...lütfen ama lütfen bakın size burdan garanti veriyorum dünya üzerinde sevişme oranı bir anda artacak...Sex patlaması yaşanacak...her yer mutlu mesut tatmin olmuş insan suratıyla dolacak e daha ne yapayım ben anlamadım ki?
Düşünsenize sevgilinizin adının "Alejandro" (alehandro) olduğunu...Ya da Javier de olabilir (hav(i)yer) ahh olala olala...nasıl fena fikir değil dimi?
Çok çekici,yaşasın ispanyol ateşinin sıcaklığıyla kavrulan bedenler, yaşasın akdeniz rüzgarıyla dalgalanan etekler...Haydi canlarım siz de bana destek alın açalım önümüzü hurraaa der sözlerimi meşhur bir ispanyol atasözüyle bitiririm
La union hace fuerza.
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder