Temmuz 04, 2011

İçimden geldi

Bugün aslında farklı bir post girecektim, ne var ki bu havada cıscıbıl ,ucu aşık pabuçlar,uçuş uçuş elbiseler falan dışarı çıkıp berbat havayla karşılaşınca demoralize oldum...Ben de kaç zamandır yazmak istediğim bir kaç konuyu tek başlıkta yazayım istedim.Bu arada bu her gün ya da sık sık yazma olayı çok zormuş ya da ben kaynaklarımı kıt kullanıyorum bilemedim şimdi :)
Dün akşam harika bir film izledim aslında film 2006 yılında gösterime girdi ama işte bana şimdi izlemek kısmetmiş :)


Adı "The Prestige" bir çoğunuz izlemişsinizdir evet hı hı...Çok beğendiğimi söylemeliyim hatta burdan Christian Bale'e de saygılarımı göndereyim :) belki okuyordur :) Bu filmi siddetle tavsiye ediyorum tabii ki ama film izlerken bir bilgi daha edindim ki şimdiye kadar haberimin olmamasına da çok şaşırdım...Alternatif elektrik akımı ile bir cismi bir yerden başka bir yere taşıma mevzusu meğer gerçek bir deneymiş.Bu deney internette Philadelphia Deneyi olarak geçiyor.Çok ünlü bir bilim adamı yaptığı bir deney sonucu koskoca Amerikan donanmasını yok edip geri getiriyor.Ama geri gelen donanmada çok acayip şeyler oluyor.Mesela içindeki mürettebatın bir kısmı ölü dönüyor, bir kısmı aklını kaçırıyor, bir kısmı da döndükten sonra can veriyor şöyle ki: zamanda yolculuk esnasında geminin metal kısımları katıdan sıvıya geçiş yapıyor, fakat gemi geri geldiğinde sıvılaşan metal tekrar katılaşıyor işte bu esnada mürettebatın bir kısmı sıvıdan katıya geçen metalin içinde kaskatı kesiliyor ve ölüyor çok azı da kurtarılıyor...Tabii bu mevzu daha uzun ama ben baymadan burada bitireyim.İlgilenen olursa google'dan Philadelphia Deneyi diye aratabilirler...
Onun dışında bir de bir kitap bitirdim daha yeni "Filler İçin Su"...

Güzel bir kitap fakat benim gibi hayvan aşığı biriyseniz okumamanız daha iyi bile olabilir,çünkü benim yüreğim zor dayandı...Konusu da şöyle ki: Büyük Buhran döneminde Amerikada ayakta kalmaya çalışan bir sirk...İçeride dönen oyunlar,ilişkiler vs.400 sayfalık bir kitap yazarı da Sarah Gruen..fiyatı da 10 TL idi D&R da.. ben daha ne söyleyeyim gidin gidin alın :) pişman olmazsınız...duygusal bir kitap..he bir de bu kitabın filmi de çevrildi.Robert Pattinson ve Reese Witherspoon oynuyor
bu arada bir de sıkıntımı paylaşayım ben hem kendi blog sayfamda hem de sizin sayfalarınızdaki izleyici kısmını göremiyorum.Ben de bir anormallik var muhakkak da ne?
Örneğin sizin blogunuzu kaç kisi takip ediyor göremiyorum sadece İzleyiciler başlığını görüyorum ama alt kısmı bomboş neden acaba?Bir bileniniz var mı ki?

1 yorum:

  1. öncelikle soruna değineyim (değinmek diince çare olcağımı düşündün di mi, hehe) ben senin izleyicilerini görebiliyorum, belki senin bağlantından dolayıdır, kısıtlıyodur vesaire. 3 izlyeicin var biri ben biri prenses die biri diğeri de rococosh. hoş kızlar. böyle de amme hizmetimi yabarım!
    ayrıca prestiji ben de yeni yakın izledim ve 2006dan bu yana nasıl izlememişim ben bu filmi dedim. falan filan. bayıldım.

    ayrı bi post olmadan yorumumu bitireyim ben.

    YanıtlaSil