Temmuz 19, 2011

İçimden şehirler geçiyor.Her durakta duruyor inmiyorsun


Güzel Feridun Düzağaç...
Bence moda sadece giydiğin,taktığın vs ilgili değil eğer moda diye bir şey varsa müzik de kesinlikle modanın bir parçasıdır.şarkılar,şarkıcılar...
Moda gelir geçer bir daha gelir yine geçer falan...Ama öyle kıyafetler, öyle tasarımlar vardır ki üzerinden yüzbinmilyon yıl geçse yine demode olmaz şarkılar gibi mesela.Evet anladınız mevzuyu şarkı ve şarkıcılara bağlayacağım o yüzden her cümlenin sonunda delik dondan fırlar gibi müzik ve vs. falan diye eklenti yapıyorum :)
Bu sabah gelirken peşpeşe 3 tane grup gündoğarken şarkısı dinledim.Koltuğumda aşağı doğru gittikçe artan ivmeyle kaymaya başladığımı farkettim sonra :) öyle bir mest durumu yani...Ben 90 'lı yılların çocuğuyum :)
ve doksanlara feci bağlı bir tipim o yüzden playlist'imde özellikle 90'lar türkçe poptan bir sürü kişi ya da kişilikler gelir geçer.
"Geçmiş değil bugün gibi, yaşıyorum hala seni
sen hep benim yanımdasın
gündüzümde gecemdesin Çalınmasın, söylenmesin
sen hep benim şarkılarımsın"
ahh güzel grup gündoğarken :)
sonra ardından şu geldi
Sıcak geceler gibi al beni kollarına bu gece
Dokunsalar ağlayacak çocuk gibiyim...
hımmm tam kıvamında ilerlerken 3.grup gündoğarken parçası "Gördüğüme Sevindim" oldu...olalla sırf bu romantizm ve şarkılarla bir insanın libidosu tavan yapabilir bence :) hımmm deneyip görmek lazım :)
Aslında bu postta bahsetmek istediğim zat-ı muhterem Feridun Düzağaç'tı ancak "Rüzgar" beni nerelere savurdu.Her neyse Feridun be sen en bi güzel abimizsin cansın, böyle sessiz sedasız pofiş pofişsin yerim seni :)
Neyse postumu bitirmek isterim bir Feridun Top 5'iyle
ps: bak bu şarkıları bulup buluşturup dinleyin bir türlü pişman olmazsınız :)
5-Yalnızlığım sana emanet
4-Lavinia
3-sevgili öyküler
2-alev alev
1.75- nadas
1.50-Cumartesi
1.25-Uçak
1-İÇİMDEN ŞEHİRLER GEÇİYOR *salyasalyasalya*
bir de tabii onur ödülleri var onlar da işte "Senin Şarkın", "Tesadüfler" , "Aşkın e Hali" "Dipteyim Sondayım Depresyondayım" ve "FD" ye gidebilir
Tabii bir top5 olmadı ama zaten beğendiğim şarkıları da 5'e sığdırmam mümkün değildi falan filan...

5 yorum:

  1. seni en sıcak ben öpeeerdim kim bilir, ama sen bilmiyorsun! bayılırım!..

    p.s: şu kelime doğrulamaya bi veda et artık kuzum, yorumlar kısmında olması gerenk. kurt yapıo bana :(

    YanıtlaSil
  2. aa onun ne olduğunu bilmezken ben şimdi artık yok öyle bişey gibime geliyo

    YanıtlaSil
  3. umudunu yitirme desem ama çok güzel yazmışsın...

    YanıtlaSil
  4. sana biloklarla ilgili öğreteceğim çok şey var o zaman çekirge! uyarılarım çığ şeklinde geliyor..

    YanıtlaSil