Temmuz 20, 2011

Bad Romance


Bir kadın olarak fazla romantik olmadığımı söylemeliyim.Fazla romantik olanlara özeniyor muyum onu da pek tartamadım...Aman efendim ben de isterdim (?) günün 39 saati mıç mıç mesajlaşalım yok askitom böcüğün olayım yok gel sen beni ısır sonra acıyan yerimden öp falan....


Tamam herkes an'da romantik olabilir iyi kötü.Yeri sürekli değişir...yolculuk esnasında, alışverişte olur, film seyredekken olur, sohbet ederken olur, yatakta olur, falan filan...Ama yok be kardeşim...Hani ilişkimizin ilk başlarında yani şöyle yaklaşık bir 7 yıl önce *şaşırşaşırşaşır* bir zaman bu böyle oldu.Sürekli mesajlar minimum bir saat süren telefon konuşmaları falan derken o fasıl geçti.Şimdi kocamla yanyana geldiğimizde siyasetten,ülkelerarası krizlerden,gelişemeyen Türk toplumundan bunların sorumlularından,geçmişten gelecekten yani daha rasyonel ya da şöyle demeliyim daha gerçek şeyler üzerinden sohbetler ediyoruz.Bu tek bir şeyin göstergesi olabileceği gbi bir kaç şeyi de temsil ediyor olabilir
1-biz yaşlanıyoruz
2-dünya hızla kirlenmeye devam ediyor ve artık tepkisiz kalamıyoruz
3-Hemen bir çocuk doğurmam lazım zira hormonlarım artık bu kadar sosyal sorumluluğu kaldıramiyor ehehe
4-akıllanıyoruz ve fikirsiz kalamıyoruz
5-zaten olması gerekn bu
6-ve hepsi zaten oluyor...
Biz birbirimizi hala çok seviyoruz ve zaman zaman çok aşık oluyoruz sevgi baki tabii ama aşk ve heyecan ve romantizm dediğim gibi an'da oluyor ve an'da kalıyor olması gerektiği gibi.
Yani kocasına israrla değişik efektte isimler takmaya çalışan, bak biz hala sevgiliyiz ve elele tutuşuruz her öpüştüğümüzde de, ilk öpüşmenin heyecanını hep yaşarız mantalitesindeki kadınlardan da gittikçe uzaklaşıyorum ister istemez...
O benim kocam değil sevgilim tamam mı ve biz evli falan değiliz hala flört ediyoruz cümleleri...bilemiyorum tabi tercih meselesi.Demek ki böyle mutlu olan kişiler de var.Saygılar :)
Aman kimse bana soracak değil ya işte herkes sevdiğine sıkı sıkı sarılsın kardeşim bir de sevdiğini söylesin aklına gelen her fırsatta.Benim anladığım romantizm budur ve bu kadardır.Gerisi şan şöhret işleri...


He bir de:
Hermés çantasına,
Marc Jacobs gözlüklerine
Bvlgari saatine
Gucci ayakkabılarına
DKNY elbisesine taparken yolda yürüyemez hale gelip toztoprağa yuvarlanan teyzemgillere falan hep selam ederim :)
ps: "gil" ekini dalga geçmek için değil daha şirin olduğu için kullandım.Ben bu ülkede konuşulan her bir aksana ayrı ayrı ölüp üzerine titreyen ve yok olmasından korka korka kullanan bir dört yapraklı yoncayım...Kültür mantarı! severim nan!
bu marka sıralamasını da aslında kimseye saydırmak için yapmadım banane sonuçla herkes istediğine, alayına falan...Keyifle de okurum ama sadece sabah bir yazıda fazlaca göze sokulmak istendiğini anlayınca bi irite oldum ay ne şirretim :)
hadi ciao!

3 yorum:

  1. of tamam bir daha o kadar yakından saatimle poz vermicem! gözünden de bi kere kaçsın allahsız. sabah sabah bi asorti yaşattırmadın! assşkskfş

    YanıtlaSil
  2. haha süpesin ya şan şöhret işleriymiş yerim seni .)

    YanıtlaSil