Temmuz 11, 2011

The Elephant Man

Son zamanlarda farkettim ki izlemediğim ne kadar çok güzel film varmış...
Bunu üzülerek yazıyorum ama farkedebilmiş olduğum için de mutluyum açıkçası...
David Lynch yine döktürmüş ama en çok şaşırdığım da bütün film boyunca izleyip de adamın Antony Hopkins olduğunu filmin bitiş akışında gördüğüm an oldu :)yok hayır Elephant man'i oynayan adam John Hurt onu filmde tanımak zaten imkansız ama doktor olan basbayağı Antony Hopkins işte canım :)
1980 yapımı siyah beyaz bir film ama çok başarılı.Hatta o dönemin filmlerini izlemek beni daha tatmin eder her zaman çünkü teknoloji ile filmi boğmak yerine senaryo ve oyunculukla izleyiciyi etkilemeye çalışırlar genelde...
Sonucunda da mükemmel bir iş çıkar ortaya işte The Elephant Man'de böyle bir film
Gerçek bir hikayeden alıntı ki bu insan üzerindeki etkisini daha da artırıyor.Sözün özü izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum görsellerin bir kısmı wikipediadan alıntıdır...
ilk görsel gerçek elephant man'in resmidir...
ikincisi ise filmden alıntı
Görseller bile çok başarılı değil mi?






Son olarak herkese güzel bir hafta diliyorum...benim haftam hiç güzel başlamadı,umarım başladığı gibi gitmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder