Temmuz 12, 2011

Kim Kardashian-New Panpiş =)

Bu da benim panpişim arkadaşlar :)
Hatta panpiş ötesi benim için.Çok severim,çok beğenirim her bir Kardashian'ı ayrı ayrı...
Ama yine de içlerinde en güzeli Kim Kardashian.Tarzı da seçimleri de gayet başarılı.Aslında bence Kim Kardashian'ı kendisi yapan kesinlikle takma kirpikleri ve dolgun saçları,bu ikili kombinasyon olmadan böyle bir güzellik hayal edemiyorum ben...Bu resimde biraz Eva Longoria'ya da benzemiş sanki

şu zerafete bakar mısınız?


Günlük hayatında da tarzından taviz vermiyor bence...Açıkta bırakılmış saçlar,yüksek topuklar,skinny jeans etc.



ya da elbise,etek...



Çok asil bir havası var gece gündüz farketmez bu kadın işini iyi biliyor bence şu güzelliğe bir bakın:

Bu beyaz elbisenin üst kısmından dolayı zaten büyük olan göğüsleri daha da iri çıkmış ama olsun ben seni her halinle beğeniyorum :)


tulum,tulum,tulum


bu resim de color block olayına Gucci eli deymiş hali :)


oyy yerim seni


Gülümse..Yakalandın!!!


Yazımı bitirmeden bir de arkadan görüntü alalım isterim ehe :)

Heh şimdi oldu...Haydi panpişlerim hepinizi öpüyorum :))

2 yorum:

  1. haha ben seni yerim panpiş demiş araya sıkışan halini yazmıştım ben al ekle bacım mucx .) biraz koktu 2008 ama http://www.stildirektoru.com/2009/08/kim-kardashiann-araya-sksan-hali.html

    YanıtlaSil
  2. ayy gerçekten kötü bir görüntüymüş :)çekip çıkarasım geldi şimdi :)

    YanıtlaSil