Temmuz 26, 2011

Paris Hilton


Bu kadının sevmeyeni çok farkındayım.Ben seviyor muyum tam emin değilim ama anladığım kadarıyla nefret de etmiyorum.Onun şımarık tavrını çok olağan karşılıyorum .Düşünsenize bu kız için pembe renkli bentley üretim arkasına PH yazıyorlar...Yani güzel bir duygu olsa gerek :)
Evet çok skandal yaratmış, evet biraz fazla ahlaksız ama kuzum allaşkına bize ne bütün bunlardan.Ben gördüğümü söylüyorum ki bu kız süslü püslü cicili bicili çok sirin giyiniyor ve kendine yakıştırıyor.Bir tarzı var ve ısrarla yıllardır hep aynı şekil gidiyor.Topuklu ayaykkav-bılar vaz geçilmezi sanırım çünkü bir ya da iki tane fotoğrafına rastladım topuksuz...
Sözün özü ablasını daha çok severim ama kendisini de es geçemiyorum...İşte huzurlarınızda Paris Hilton


blouse une bayıldım
















3 yorum:

  1. ben Amy yazısı bekliyorum senden.

    YanıtlaSil
  2. tatlım sorma ya,taptığım birkaç kadından biriydi,vallahi yazacak birşey bulamıyorum yoksa niyetim var...
    ilk duyduğumda da nihayet öldü dedim...bekliyordum çünkü
    ps.bu yorum boku çalışmıyor kendi bloguma anonim dalacağım şimdi yani

    YanıtlaSil
  3. bazen kendine çok yakışan parçalar seçebiliyor :)

    YanıtlaSil